Gestió d'obres

Com a gestors d'obres de construcció ens encarreguem de planificar, organitzar, coordinar i supervisar tots els aspectes del projecte constructiu, des de la seva concepció fins al seu lliurament final. La nostra funció principal és assegurar que l'obra s'executi complint els terminis, el pressupost i els estàndards de qualitat i seguretat requerits pel client.
Optimitzem i controlem l'ús dels recursos financers, materials i humans, anticipant i resolent problemes que puguin sorgir durant l'execució. Entre les nostres tasques clau es troben l'elaboració del cronograma d'activitats, l'estimació i subcontractistes, l'obtenció de permisos, el seguiment de l'avanç de l'obra, la gestió de canvis i la documentació de tot el procés. Som els interlocutors entre industrials i client.
Ens basem en la comunicació constant amb totes les parts involucrades (propietaris, arquitectes, enginyers, contractistes), el control detallat de cada etapa i la presa de decisions informades per a complir els objectius del projecte.